ZalogujZarejestruj

42 zasobów Język polski Punkt podstawy programowej 6.3.3 Wyniki wyszukiwania

Zawęź wyniki

Tworzenie dokumentów użytkowych
7873
2013-07-24
Tworzenie dokumentów użytkowych
Scenariusz zajęć z informatyki dotyczący tworzenia dokumentów użytkowych o zaawansowanej strukturze.
Gimnazjum
Informatyka, Język polski, Plastyka, Wiedza o społeczeństwie
Tworzymy własną ulotkę
8816
2013-07-24
Tworzymy własną ulotkę
Film (samouczek) pokazujący tworzenie ulotki.
Gimnazjum
Informatyka, Język polski, Plastyka, Wiedza o społeczeństwie
Wybrane funkcje programu GIMP
8769
2013-07-24
Wybrane funkcje programu GIMP
Ćwiczenie interaktywne dotyczące tworzenia ulotki.
Gimnazjum
Informatyka, Język polski, Plastyka, Wiedza o społeczeństwie
Oświecenie – wiadomości wstępne
5641
2010-11-15
Oświecenie – wiadomości wstępne
Krótki test, który pozwoli sprawdzić podstawową wiedzę o oświeceniu.
Gimnazjum
Język polski
Książe i róża
8234
2010-11-15
Książe i róża
Lekcja poświęcona pracy z tekstem literackim. Uczniowie doskonalą umiejętność posługiwania się cytatem jako argumentem i wyciągają poprawne wnioski. Potrafią dostrzec przejawy miłości w drobnych z pozoru gestach.
Gimnazjum
Język polski
Reklamo, pokaż język
4657
2010-11-15
Reklamo, pokaż język
Scenariusz prezentuje lekcję, na której uczniowie wskazują językowe i pozajęzykowe środki perswazyjne stosowane w reklamach. Redagują też scenariusz parodii reklamy.
Gimnazjum
Język polski
Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre są równiejsze – o niebezpieczeństwach totalitaryzmu
9431
2010-11-15
Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre są równiejsze – o niebezpieczeństwach totalitaryzmu
Scenariusz lekcji poświęconej lekturze Orwella "Folwark zwierzęcy". Uczniowie redagują plan dekompozycyjny i wskazują analogie wydarzeń przedstawionych w powieści z wydarzeniami historycznymi.
Gimnazjum
Język polski
Bilbo Baggins w książce i w internecie
4748
2010-11-15
Bilbo Baggins w książce i w internecie
Scenariusz dotyczy zajęć z cyklu lekcji poświęconych Hobbitowi Tolkiena. Uczniowie w tekście lektury oraz Internecie wyszukują informacje na temat bohatera, a następnie prezentują je w formie plakatu.
Gimnazjum
Język polski
Gdyby Bilbo i Gandalf mówili to, co myślą
4826
2010-11-15
Gdyby Bilbo i Gandalf mówili to, co myślą
Scenariusz lekcji, w trakcie której uczniowie w grupach przeredagowują tekst literacki, uzupełniając słowa bohaterów ich myślami, a następnie prezentują swoje prace w formie dramy.
Gimnazjum
Język polski
Piszę do Ciebie, Romeo...
5573
2010-11-15
Piszę do Ciebie, Romeo...
Scenariusz związany jest z cyklem zajęć poświęconych dramatowi Szekspira "Romeo i Julia". Uczniowie nazywają uczucia i przeżycia Julii, a następnie redagują w jej imieniu list miłosny do Romea.
Gimnazjum
Język polski
W poszukiwaniu dobra - Czesław Miłosz
12496
2010-11-15
W poszukiwaniu dobra - Czesław Miłosz "Który skrzywdziłeś"
Karta pracy pomocna w kształceniu u uczniów gimnazjum umiejętności czytania ze zrozumieniem, poszukiwania informacji w różnych źródłach, formułowania własnych sądów i opinii, redagowania samodzielnego tekstu.
Gimnazjum
Język polski
W poszukiwaniu
7878
2010-11-15
W poszukiwaniu "formy pojemnej" - Czesław Miłosz "Moja wierna mowo"
Karta pracy pomocna w kształceniu u uczniów gimnazjum umiejętności czytania ze zrozumieniem, poszukiwania informacji w różnych źródłach, formułowania własnych sądów i opinii, redagowania samodzielnego tekstu.
Gimnazjum
Język polski
Szukaj poza portalem: