A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

26 zasobów

Katalog zasobów Wyniki wyszukiwania ""aplikacja""


Procedura czyszcząca
Procedura czyszcząca

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1427
2010-11-15
Wykorzystanie instrukcji Close do zamknięcia aplikacji
Wykorzystanie instrukcji Close do zamknięcia aplikacji

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1012
2010-11-15
Procedura zmieniająca wartości właściwości etykiety
Procedura zmieniająca wartości właściwości etykiety

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1537
2010-11-15
Zdarzeniowy model działania programów
Zdarzeniowy model działania programów

Rysunek pokazuje schemat działania programów w modelu zdarzeniowym.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1305
2010-11-15
Procedura obsługi zdarzenia przy zmianie pola wyboru
Procedura obsługi zdarzenia przy zmianie pola wyboru

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1388
2010-11-15
Aplikacja schematu Hornera – interfejs
Aplikacja schematu Hornera – interfejs

Ilustracja przedstawia aplikację obliczającą wartość wielomianu w punkcie.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1995
2010-11-15
Ziemia i inne planety Układu Słonecznego. Aplikacja Google Earth
Ziemia i inne planety Układu Słonecznego. Aplikacja Google Earth

Scenariusz zajęć komputerowych dotyczący nauki obsługi programu Google Earth.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
4892
2013-12-02
Aplikacje konsolowe - scenariusz lekcji
Aplikacje konsolowe - scenariusz lekcji

Scenariusz lekcji wprowadzającej do programowania strukturalnego oraz prezentującej programowanie ap...

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
2429
2010-11-15
Model czasu rzeczywistego działania programów
Model czasu rzeczywistego działania programów

Rysunek pokazuje schemat działania programów w modelu czasu rzeczywistego.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1195
2010-11-15
Tworzenie nowego projektu aplikacji konsolowej
Tworzenie nowego projektu aplikacji konsolowej

Symulacja polega na wybraniu odpowiednich poleceń w celu utworzenia nowego projektu aplikacji konsol...

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1440
2010-11-15
Nadanie wartości właściwościom kontrolki Label w procedurze obsługi zdarzenia
Nadanie wartości właściwościom kontrolki Label w procedurze obsługi zdarzenia

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1167
2010-11-15
Sposoby uruchamiania programów
Sposoby uruchamiania programów

Scenariusz lekcji prezentującej sposoby uruchamiania programów w systemie Windows.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
2345
2010-11-15