A A A
Zaloguj Zarejestruj
Ta strona używa plików cookies. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Dowiedz się więcej.
 

26 zasobów

Katalog zasobów Wyniki wyszukiwania ""aplikacja""


Procedura czyszcząca
Procedura czyszcząca

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1216
2010-11-15
Wykorzystanie instrukcji Close do zamknięcia aplikacji
Wykorzystanie instrukcji Close do zamknięcia aplikacji

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
927
2010-11-15
Procedura zmieniająca wartości właściwości etykiety
Procedura zmieniająca wartości właściwości etykiety

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1370
2010-11-15
Procedura obsługi zdarzenia przy zmianie pola wyboru
Procedura obsługi zdarzenia przy zmianie pola wyboru

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1249
2010-11-15
Zdarzeniowy model działania programów
Zdarzeniowy model działania programów

Rysunek pokazuje schemat działania programów w modelu zdarzeniowym.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1131
2010-11-15
Aplikacja schematu Hornera – interfejs
Aplikacja schematu Hornera – interfejs

Ilustracja przedstawia aplikację obliczającą wartość wielomianu w punkcie.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1630
2010-11-15
Ziemia i inne planety Układu Słonecznego. Aplikacja Google Earth
Ziemia i inne planety Układu Słonecznego. Aplikacja Google Earth

Scenariusz zajęć komputerowych dotyczący nauki obsługi programu Google Earth.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
3794
2013-12-02
Budowa ludzkiego ciała. Aplikacja ZYGOTE BODY
Budowa ludzkiego ciała. Aplikacja ZYGOTE BODY

Film (samouczek) dotyczący obsługi aplikacji Zygote Body.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
2038
2013-12-02
Aplikacja Google Compas
Aplikacja Google Compas

Zapoznanie uczniów z działaniem kompasu oraz czynnikami zakłócającymi jego działanie

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Przyroda
1822
2013-08-20
Nadanie wartości właściwościom kontrolki Label w procedurze obsługi zdarzenia
Nadanie wartości właściwościom kontrolki Label w procedurze obsługi zdarzenia

Przykład procedury obsługi zdarzenia.

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1056
2010-11-15
Aplikacja ZYGOTE BODY - ćwiczenia
Aplikacja ZYGOTE BODY - ćwiczenia

Ćwiczenie interaktywne dotyczące obsługi aplikacji Zygote Body.

Szkoła podstawowa kl. 4-6
Zajęcia komputerowe
2165
2013-12-02
Tworzenie nowego projektu aplikacji konsolowej
Tworzenie nowego projektu aplikacji konsolowej

Symulacja polega na wybraniu odpowiednich poleceń w celu utworzenia nowego projektu aplikacji konsol...

Szkoły ponadgimnazjalne
Informatyka
1277
2010-11-15